MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 David Guetta - Crank it up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Nine Inch Nails & Gary Numan - Cars Riffet är så jävla kickass att jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Adam sky - We are all prostitutes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Pain of Salvation - Spitfall There's nothing like a broken childhood There's nothing like a broken home There's nothing like a tale from your hood There's nothing like a record of restriction orders Outspoken borderline disorders, a violent long way to the top The longer that you fought yourself up, the longer the spitfall Förstår mig inte på rappandet egentligen, men det är en jävla bra låt. Redigerat 1 Augusti 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Dj Fresh - Louder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Rage Against The Machine - Renegades Of Funk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Deniz Koyu - Tung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Iggy Pop - Dum Dum Boys Om bara 9 dagar ska jag se honom live... Min livskvalitet klättrade just några steg högre än alla er andras. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Radiohead - Where Bluebirds Fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 The Stooges - Search and Destroy Världens bästa låt någonsin och för all framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Pain of Salvation - Enter Rain In two seconds I will hit the ground... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Bigbang - Fantastic Baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.