Escain Skrivet 2 Oktober 2012 Rapport Skrivet 2 Oktober 2012 Between the Buried and Me – Cemetary Gates (Pantera) Citera
Signify Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Skrivet 3 Oktober 2012 Devin Townsend - The Death of Music Citera
Escain Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Skrivet 3 Oktober 2012 Depeche Mode - Just Can't Get Enough (Schizo Mix) Citera
Suicidans Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Skrivet 3 Oktober 2012 Kent - En timme en minut En timme en minut Här står tiden stilla Jag är bara ljud Jag gör allt på ren vilja Ser du nån så skjut Jag står bakom tätt intill och jag är bara ljud Så jag rör mig som jag vill Allting jag gjort ska göras om igen Det liknar vagt någonting jag känt en gång men då tänkte jag aldrig så långt… Citera
Suicidans Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Skrivet 3 Oktober 2012 Kent - 10 minuter (för mig själv) Allt jag ville säga glömde jag i kväll Allt jag ville vara behöll jag alltid för mig själv… Citera
Whore Skrivet 3 Oktober 2012 Rapport Skrivet 3 Oktober 2012 Jimi Hendrix - Burning of the Midnight Lamp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.