mr_game Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Bass t - tecnho rocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Ray Charles - Shake Your Tailsfeathers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 @MeM heter den inte Shake a tailfeather? :o Liberator - Angel of death Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Cradle of Filth - Fear of The Dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 -NesseN: Det gör den säkert, enligt min platta jag fick så hette den Shake Your Tailfeathers iallafall, den har ju även kallats Twistin och en massa shit, olöst mysterium. Ray Charles - You Are So Beautiful To Me Hur kan en blind Ray Charles skriva en låt om en snygg dam i röd klänning, när han inte ens sätt henne? Jo, ni vet. Ray är magisk. Han är gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Nån radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Michael Jackson - The Way You Make Me Feel Det är lustigt att alla texter jag hört från Michael kan sitta kvar hela livet, shouten och pungdragningar sitter fortfarande. Jag tror t.o.m jag kan moonwalka och göra alla moves rätt på Billie Jean nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Iron Maiden - The Trooper Det är lustigt att alla texter jag hört från Iron Maiden kan sitta kvar hela livet, the trooper och number of the beast sitter fortfarande. Jag tror t.o.m jag kan headbanga och göra alla hopp rätt på konserter nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Michael Jackson - Smooth Criminal Liquidh: Hejsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Red Hot Chili Peppers - Can't Stop Mellanmjölk: På dejsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 The Game feat 50 Cent - Hate it or love it :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Rammstein - Sehnsucht Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.