Gaara of the Desert Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jaså ? och ifall du nu hatade den så mycket, varför ? Därför att jag var sjuk jätte-mycket så jag kom efter inte alls kul. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 aha ne det är inte kul, verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag går upp kl 4.00 för att: spela cs 3timmar sen käka frukost och åka till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 verkligen onödigt...prova att sova till sju så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Jag orkar inte gå i skolan på måndagar... Men nu är de 15 tills ja ska åka kanske ta en spruta där .... * hjääääääääääääääääälp * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag gillar att upptäcka naturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Gillar inte skolan mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (redigerat) Alla gillar skolan.. Men säger bara att de hatar den för att vara grymma.. Förut smågillade jag skolan.. Nu har jag bytt skola och kan INTE vara utan den! Redigerat 18 Oktober 2004 av Xyrho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 :lol: ibland, ibland inte... inte på morgonen när jag ska upp, när vi har idrottsdag eller matte. men när vi ska ha bild, syslöjd, elevens val mm då vill jag gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.