Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 0013, det kan vara mörka människor som hatar vita oxå.. (ser inte ditt namn ordentigt p.g.a namngrejen ;)), nej, alla är lika mycket värda..förutom pedofiler och andra sjuka människor som är totalt körda.. Citera
Maroon 5 Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 jag håller också med dig Green Devil! Citera
Kassler Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 Grym bild. inte för att jag bryr mig politiskt, men sånt är alltid kul :) Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 September 2004 Rapport Skrivet 30 September 2004 klicka här Kalla det spam im ni vill men jag vill visa att jag hatar bush/sharon. :angry: Det borde va tvärtom!Utan Bush och USA hade landet Israel inte funnit. Då hade USA förstört landet. Mot kärnvapen, mot Israel! Förresten borde jag inte skrivit eftersom jag är för Bush. Bush: The hero :kung: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.