Tikal Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) Hej... jag vill skriva detta ämne för att berätta att något som absålut inte fick hända hände... En kille som gick i 9:an på min skola avled i Onsdas.... Ni kan tycka att de är hur löjligt och onödigt som hälst att jag skriver detta... Men jag vill någonstans lämna ett minne av honom... Hela min skola sörjde... de fanns stora folksamligar med anhöriga som grät eller prata om sin sorg till den händelse... vissa satt och rökte på sina ställen p.g.a sorg.... :cry: en av mina bästisar skipade nästan alla lektioner p.g.a att hon inte klarade av att lyssna.... Glöm inte att man inte vet hur mycket man kommer att sakna någon förens dom är borta.... :cry: Redigerat 26 September 2004 av BlueFox_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) d känns inte kul... ;) som tur har d inte hänt i våran skola... Redigerat 23 September 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Jag är lessen för din skull! :unsure: men det är sont som händer. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag är lessen för din skull! :unsure: men det är sont som händer. :( Det har dött två i vår skola :( :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nermin_H Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag tycker inte om det här alls!! :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Hur dog han? Förresten, jag gillar itne heller när folk dör, särskilt inte unga som har livet framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 en har dött i våran skola också.en fick kanser. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (Nike @ 24/09-2004 05:45:11) Jag är lessen för din skull! :unsure: men det är sont som händer. :( Det har dött två i vår skola :( :cry: :cry: två har dött i vår skola också deras hus började brinna också.....resten kan ni nog räkna ut själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 en från våran grannskola hade dött av att han hade sprungit ut efter bollen som kommit ner dit... resten kan ni nog räkna ut själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 en från våran grannskola hade dött av att han hade sprungit ut efter bollen som kommit ner dit... resten kan ni nog räkna ut själva... tyvärr så kan jag inte räkna ut resten.blev han påkörd av en bil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 kanske det för hur dog han då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 24 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Hur dog han? Förresten, jag gillar itne heller när folk dör, särskilt inte unga som har livet framför sig. han dog i körtelfeber... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.