Gäst Xray Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Det har inte hänt oss.. men en i våran klass mamma dog i kanser... han e ganska deppig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 :wacko: :mellow: men vår förrförrförrförra rektor de sägs att han gjorde självmord för att alla lärare klaga på honom. HALLÅ han kunde ju tänkt sig lite för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) ta självmord bara för att alla skäller på en? så har jag de oxå men jag lever och frodas ändå Redigerat 26 September 2004 av BlueFox_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) En tant hadde blivgt nersparkad av nån igår, vet itte hur det gick för henne men hoppas att hon itte avled. Hatar såna som ger sig på gammlingar. ( tycker heller itte om när unga avlider ) Redigerat 26 September 2004 av gokou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 En tant hadde blivgt nersparkad av nån igår, vet itte hur det gick för henne men hoppas att hon itte avled. Hatar såna som ger sig på gammlingar. ( tycker heller itte om när unga avlider ) *j'kligt förbanad* :angry: vilka jäklar e de egentligen som gör såna saker!? de är jö omännskligt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Det går rykten om att den på vår skola mobbades till döds för 10 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 mobbades till döds? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 vem blev mobbad till döds BlueFox_Girl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 vem blev mobbad till döds BlueFox_Girl? läs istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 mobbades till döds? :huh: Misshandlad eller Självmord Troligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Nej nej nej, han drunknade i orden som flödade ur deras små munnar... jag skulle tippa på självmord beroende på hur gammal personen var. Ingen har nyligen dött på min skola men jag har hört talas om en 9 som dog i leukemi när jag gick i trean. Däremot så var det en pappa med sin son som blev överkörda vid ett gångställe utanför mitt hus. Precis utanför mitt hus. Polisen har ritat vita konturer på marken så utgången kan ju inte ha vart så posetiv. Sen har vi mina vänner som skär sig i handlederna. En dag kanske de bara inte kommer till skolan och ingen får reda på någonting... usch! Hemska tanke... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.