shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 inget lr jo ettorna-femmorna samlar på pokemon typ själv samlar jag på eeh inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Samla på pokemon kort? *WTF* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ettan till femmorna har jag sett sysslat med sånt varför jo för dom sitter i datasalen och håller på fattar inte hur dom orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 KinderEggs Leksaker och burkar FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Typ dom som går i ettan samlar på pokemon kort.Sen tjatar dom på mig att jag ska ge dom alla mina pokemon kort som jag samlade på när jag var mindre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 hmm...man kanske ska sälja sina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 i vår skola samlar dom på pokemon korrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 alla är tokiga i pokemonkort i min skola jag tycker det är onördigt att bräna pengar på kort :angry: pokemon kort =sk*t pappers lappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 kommer ihåg att typ hela min månadspeng gick åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 alla är tokiga i pokemonkort i min skola jag tycker det är onördigt att bräna pengar på kort :angry: pokemon kort =sk*t pappers lappar nehe du behöver inte lägga i dig vad andra gör ingen har tvingat dig att köpa kort ens.nu börjar alla sammla på sigaret paket för att forma dom till fotbolls tröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 samlar alla på pokemon kort vad e d för nooooob skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Låter som den du är rektor på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.