shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 inget lr jo ettorna-femmorna samlar på pokemon typ själv samlar jag på eeh inget Citera
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 ettan till femmorna har jag sett sysslat med sånt varför jo för dom sitter i datasalen och håller på fattar inte hur dom orkar Citera
0013 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 KinderEggs Leksaker och burkar FFS!!! Citera
Steezy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 Typ dom som går i ettan samlar på pokemon kort.Sen tjatar dom på mig att jag ska ge dom alla mina pokemon kort som jag samlade på när jag var mindre :P Citera
{Samurai} Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 i vår skola samlar dom på pokemon korrt Citera
NightMaker Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 alla är tokiga i pokemonkort i min skola jag tycker det är onördigt att bräna pengar på kort :angry: pokemon kort =sk*t pappers lappar Citera
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 kommer ihåg att typ hela min månadspeng gick åt Citera
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 alla är tokiga i pokemonkort i min skola jag tycker det är onördigt att bräna pengar på kort :angry: pokemon kort =sk*t pappers lappar nehe du behöver inte lägga i dig vad andra gör ingen har tvingat dig att köpa kort ens.nu börjar alla sammla på sigaret paket för att forma dom till fotbolls tröjor. Citera
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 samlar alla på pokemon kort vad e d för nooooob skola Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.