derik Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Öhh.. jag är väl ganska poppis då.. öhh typ 10 chansfrågningar hittils... inget snygg i klassen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 ärligt talat 0012...så fort någon säger något tror du alltid att dom menar dig!! R.E.L.A.X!!!!!!!!! LAJER!!!!!!!!Kassler brukar vara dum mot mig :( Så det var därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 kan man bli kär i nån man inte har träffat?! eller kan man bli kär i en kändis, tex. nån som blivit det nån gång?? :rolleyes: :wub: det har jag men vissa påstår ju att man inte kan det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 kan man bli kär i nån man inte har träffat?! eller kan man bli kär i en kändis, tex. nån som blivit det nån gång?? :rolleyes: :wub: det har jag men vissa påstår ju att man inte kan det.. Jag kan bli kär i vissa flygplanstyper, som denna otroligt vackra Seabee:(som jag aldrig har träffat...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag är jätte förkrossad idag då skrek jag åt killen jag va kär i nu hänger han me min bästis och nu e jag bara kär i min hamster :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 kan man bli kär i nån man inte har träffat?! eller kan man bli kär i en kändis, tex. nån som blivit det nån gång?? :rolleyes: :wub: det har jag men vissa påstår ju att man inte kan det.. Jag var kär i en kändis när jag var i tonåren. Men jag säger inte vilken... Fast ärligt talat, så tror jag inte att det är riktigt äkta kärlek, för man känner ju inte personen i fråga. Man är kär i en fantasibild av kändisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (0013 @ 27/09-2004 14:54:36) ärligt talat 0012...så fort någon säger något tror du alltid att dom menar dig!! R.E.L.A.X!!!!!!!!! LAJER!!!!!!!! Kassler brukar vara dum mot mig :( Så det var därför Jag är bara sur på att du spammar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Detsamma :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 vad tråkigt det är på forumet när alla ska bli galna på varandra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 vad tråkigt det är på forumet när alla ska bli galna på varandra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 så romantiska ni är grabbar :lol: har aldrig varit kär lr ihop går i sjuan så väntar på dn "rätta" ååååh, va romantiskt... :wub: heee, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.