Pippo Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Själv så har ens stora kärlek försvunnit och det är ju inte bra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (Kassler @ 26/09-2004 18:08:30) Jag älskar en speciell människa och jag vill dö, därför hon tycker inte om mig.. Strunta i henne helt enkelt, att hoppas gör bara saken ännu sämre :( PS. snygg avatar du skaffat diablofire Menar du shotgun eller hjärtat me martina i eller den som va bara nån grejj i bakrunden eller nån annan ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (diablofire @ 30/09-2004 07:34:44) (Kassler @ 26/09-2004 18:08:30) Jag älskar en speciell människa och jag vill dö, därför hon tycker inte om mig.. Strunta i henne helt enkelt, att hoppas gör bara saken ännu sämre :( PS. snygg avatar du skaffat diablofire Menar du shotgun eller hjärtat me martina i eller den som va bara nån grejj i bakrunden eller nån annan ??? spela roll, detta är ingen avatar tråd <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 okej, men hur gamla är ni som säger att kärlek är skit? Det är bra att ha en flickvän/pojkvän för många olika orsaker, här kommer några: Man har någon att va med (självklart) Det gör en "beredd" på hur det kan vara när man ska gifta sej sen när man har blivigt vuxen (självklart är det inte i närheten av den kärlek man visar när man är gift) En ganska elak anledning är att man är ihop med den personen för att bli populär.. Det är nog det som jag orkar komma på nu på morgonen.. (s*tan, skolan om en kvart...Juste! Emma är ju där! :wub:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 mobbad? :huh: vad e det du snackar om? :huh: han menar nog att nu och ett bra tag framåt (några år till) kommer han inte "leta" efters sina kärlekar....jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja med..faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (max99 @ 29/09-2004 21:02:11) Jag skriver detta igen... ******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge! claudia!!! haha avslöjad :D Inte äns nära. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 trodde väl det och han som skröt så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 okej, men hur gamla är ni som säger att kärlek är skit? Det är bra att ha en flickvän/pojkvän för många olika orsaker, här kommer några: Man har någon att va med (självklart) Det gör en "beredd" på hur det kan vara när man ska gifta sej sen när man har blivigt vuxen (självklart är det inte i närheten av den kärlek man visar när man är gift) En ganska elak anledning är att man är ihop med den personen för att bli populär.. Det är nog det som jag orkar komma på nu på morgonen..(s*tan, skolan om en kvart...Juste! Emma är ju där! :wub:) Mmm, när jag bråkar med 8:orna sen kommer Diana eller Linnéa så blir alla 8:or skiträdda och drar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 vilka modiga 8:or..rädda för en tjej :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja så blir en 8:a när han ser min lärare/mamma(>_>!) så säger han vänta... sen när hon gått säger han OK nu fortsätter vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (Xray @ 30/09-2004 16:00:50) (max99 @ 29/09-2004 21:02:11) Jag skriver detta igen... ******* :wub: fast hon gillar min bästa kompis :( Eller vi var, till vi bråka och han tog bort mig som SUB-GM på hans j*vla ragnarok server, sug min bonge! claudia!!! haha avslöjad :D Inte äns nära. :meddum: Jag tror jag evt..Cecilia..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.