0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Men jag tänker inte gifta mig med mig själv >____> Ja har ju andra >_____> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja jag menar det...man ska skaffa sig en partner såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Varför skaffa sig en partner? Mitt x blev ihop med min bästa vän två dar efter att vi gjort slut... :o Alltså, när jag och mitt x gjort slut... :blink: Nee... onödigt med partners, jag vill ha massor med vänner istället... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 om ni hade gjort slut så varför kunde han inte då bli hop med din kompis? det tycker jag han ska få allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Visst... men de hånglade två dar innan oxå... tyckte inte jag var lika trevligt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 var det då ni var ihop? isåfall ångrar jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Men hångla är livet ... My girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Men hångla är livet ... ao typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Iaf me min goding Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag tror att det är så att man dras till dom som är snygga men inerst inne så spelar det ingen roll hur personen ser ut när man verkligen är kär på riktigt. För om alla bara går runt och ser efter dom snygga så kommer nog våran befolkning att krympa ganska snabbt. Om alla bara ser efter dom snygga så är jag dömd till att leva ensam för jag tror nog inte att någon klassar mig som snygg. Och föresten varför ha en partner dom lär väl bara vara otrogna! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 varför tänker du det värsta om alla? jag hade gärna haft en flickvän så fort jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Livet är ett enda stort räv spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.