Gäst 0018 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 det är en super söt tjej i våran klass :wub: ^_^ :wub: fast vågar inte fråga shans :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (redigerat) det är en super söt tjej i våran klass :wub: ^_^ :wub: fast vågar inte fråga shans :wub:Fråga chans...har du inte växt ifrån det.Jag tycker att det är "barnsligt" att fråga chans. Fast man kan faktist va ihop utan att "fråga chans". Redigerat 24 September 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jag är 11 år.jag tror du heller inte skulle våga.har precis fyllt nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag spanar in dom flesta tjejer! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jag tror inte att det är seriöst i den åldern, mest på prov för att se hur det är eller för att få status och varför ska man hänga ihop med någon i så ung ålder. En i min gamla klass är förlovad och det vid 17 års ålder hans tjej e 15. Vill man verkligen binda sig så tidigt aldrig få en chans att göra det man vill själv utan att behöva tänka på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 mega lol hur blir man ihop utan att fråga chans då? och de flesta tycker inte att det är så fjantigt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 När man e äldre och det är lite mer seriöst så behöver man inte fråga Chans (det är sånt man gör när man är yngre) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 oh men typ de e inget fel att va 10 och ihop. men du har ju rätt Krystal jag tror att 'fräga chans' är för yngre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Jäpp så e de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (Slither @ 24/09-2004 19:08:28) det är en super söt tjej i våran klass :wub: ^_^ :wub: fast vågar inte fråga shans :wub: Fråga chans...har du inte växt ifrån det.Jag tycker att det är "barnsligt" att fråga chans. Fast man kan faktist va ihop utan att "fråga chans". Men hur gör man egentligen för att bli ihop med nån,vad säger man Har inte vart ihop med nån på länge,för jag har vart kär i henne länge så jag har sagt nej till dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 jag har varit ihop med två stycken när jag var 9år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (Orson @ 24/09-2004 22:07:30) (Slither @ 24/09-2004 19:08:28) det är en super söt tjej i våran klass :wub: ^_^ :wub: fast vågar inte fråga shans :wub: Fråga chans...har du inte växt ifrån det.Jag tycker att det är "barnsligt" att fråga chans. Fast man kan faktist va ihop utan att "fråga chans". Men hur gör man egentligen för att bli ihop med nån,vad säger man Har inte vart ihop med nån på länge,för jag har vart kär i henne länge så jag har sagt nej till dom andra Säg till henne att du vill va ihop me henne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.