Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det är skit kul, men köp inte det, det är för gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Det spelar väll ingen roll om det är gammalt, jag spelar på mitt fortfarande O.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Aaa köp den den e bra = ) Redigerat 19 Februari 2005 av Pitroliiito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;) Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;) Där har du fel. Mindre än hälften är släppt till GBA, Kolla bara Tradera och räkna dom olika spelen och kolla om dom finns till GBA, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Dubbel posta inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 dom flesta spelen på snes finns på gba och gba e mycket dyrare en snes så ta det ;) Du har rätt :) Jag tycker att du ska köpa en snes. Vem bryr sig om åldern? Huvudsaken är väl att du har roligt om du köper den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 köp den!!! om jag hade det skulla jag spela varje dag men har bara en emulator på datan inget roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg