player Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 kan nån berätta hur jag ska göra med min data det är en AMD 1,8gigare den bara hänger sig när som hälst och hur som hälst, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik446 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Det kan vara att det är virus på den gör en virus sökning på hårdisken. Fall inte det funkar så vet jag inte vad det är. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 rensa hård disken. om du inte kan det tryck på oftas F8 och sedan felsökert läge sedan så går du in på datorn, nu startar inget onödigt, bara windows grundfiler, windows kanske ser lite lustigt ut med det är meningen, men nu kan du iallfall ta bort allt onödigt, söka efter virus, defragmantera datorn och allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 tack för hjälpen!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Du kör vell inte me Windows ME ?? Det är instabilt som s*tan !! Win 95 är stabilare !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Det finns måånga sätt att ta bort allt möjligt skräp från den stackars hårddisken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 samma med min förra dator den var ganska gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Liero Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 om du har ett virus så kan du ta bort det på ett sätt ( funkar bara med "skit" virus typ pop up o sånt) Gå in på verktyp på Internet listen tryck på internet-alternativ sen ta bort filer då kan det försvinna, annars gå in på http://www.f-secure.com/ och ladda ner filen med det namnet på viruset du har, typ lovsan då trycker du på F-lovsan.... installera, kör, viruset försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Unversal metoden för att lösa dator problem: Gör backup på datan(inte datorn, bara datan) Formatera om hårddisken Skaffa nya drivrutiner Skaffa antivrusprogram Uppdatera windows Skaffa en gratis brandvägg(outpost är bra) Börja andvända Ad-Aware o.dyl. Sluta andvända IE och OE. Virusskanna backupen Återställ endast virus fria data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Ett mer simpelt problem som hände med min dator.. Den hängde sig okså och jag hade ingen aning om vad det var. Instalerade än massa visrus program, men inte hjälpte det! :( Problemet var att min fläkt var för dålig! den klarade inte av att kyla datorn så jag skaffade en ny och öppnade upp på sidorna. Och vipps! DET FUNKADE! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 skaffa norton antivirus eller annat och degframentera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 hur kan ni så mycket om datorer???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.