Gäst Liquid Silk Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ja har farcry 2 trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Kommer det farcry 2??!! :ph34r: :o :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Far Cry. Jippie. Spelat på en kompis dator, skit fräckt! Ska köpa när det kommer till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Jag har det..klarat det..det e roligt men jag tycker fortfarande att M4:an ser lite ihoptryckt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 håller med allt vad kassler säger det är grymt kul ett av dom snyggaste och roligaste spelen i år. Kanske ska nämna att jag har det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Ett bra spel, köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Har ni klarat det på det svåraste? jag håller på och klarar det på Challening(felstavat?) och är på sista banan. Ska försöka på Realistic sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.