Kasumi La'Selet Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Escaflowne är också bra!!! :D Citera
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Slayers e bra...Naruto e oxå bra((Sasuke e så snygg))...Yu-Gi-Oh e oxå bra...Mästerdetektiven Conan e asbra...D e jättemånga som e bra! Citera
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Jag diggar faktiskt Sailor moon, en helt okej manga enligt mig synd bara att dom visade så några avsnitt på 4 (88 av 200 och man kan inte få tag på fler än de 88 som visats i Sverige :( ) en bra manga/anime sida WWW.loveofanime.com Är inte sailer moon anime. Citera
Kekko Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Soukyuu no Fafne,Bleach, FLCL, är mina favoriter just nu. Redigerat 6 November 2004 av Kekko Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Herr.Kaio: jag kan inte se det längre, för det går ju på femman :( fast jag har ändå sett hela första och andra säsongen. Vill helst se de tre filmerna men, men har inte rätt region på min dvd! :( Krystal: Men du kan ju ladda ner dom på dc++. Själv har jag ju femman så jag spelar in några avsnitten på dvd-hårddisken. Pulpen: Historien är rätt så okej och jag gillar hur dom e målade, annars tycker jag att serien är rätt så dötrist, mycket i det är jävligt dåligt! Rätt. <_< Dom flesta avsnitten handlar bara om kärlek. Så ska dom försöka göra animen rolig fast den blir mest bara töntig. Citera
Rullis Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 jag gillar rätt många =) Naruto,Full Metal Alchemist,Prince Of Tennis (!),Bomberman Jetters och några till =) Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Krystal: Ett fildelningsprogram. Ungefär som att ladda ner fast lite annurlunda. Citera
Boiuthh Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Krystal: Ett fildelningsprogram. Ungefär som att ladda ner fast lite annurlunda. §1.3??? snälla lär er reglerna Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.