Nermin_H Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Visste inte Sonic X var en animé? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 nehepp... Då gjorde du iten det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jo, det är den. Tycker att dem animeerna du gillar 0013 är ur dåliga. 1:an är ju klart Fullmetal Alchemist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jo, det är den. Tycker att dem animeerna du gillar 0013 är ur dåliga. 1:an är ju klart Fullmetal Alchemist! måste nog ta och hålla med dig fast jag har inte sett fullmetal alchemist.men ska göra det nångång ;) men naruto e alltid NR.1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 totally spies är oxå anime!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja, en dålig en :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Full Metal Panic tycker jag är 1000 ggr bättre än Alchemist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 totally spies är oxå anime!! Totally Spies är ingen Anime...Stilen är lik Anime men serien måste komma från Japan som den inte gör. Den är väl gjord av en amerikan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 d glömde ja!! :(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (Neko @ 02/10-2004 13:21:16) totally spies är oxå anime!! Totally Spies är ingen Anime...Stilen är lik Anime men serien måste komma från Japan som den inte gör. Den är väl gjord av en amerikan? det är visst en animé... bara att tjejerna i serien kommer från USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (0013 @ 02/10-2004 13:30:31) (Neko @ 02/10-2004 13:21:16) totally spies är oxå anime!! Totally Spies är ingen Anime...Stilen är lik Anime men serien måste komma från Japan som den inte gör. Den är väl gjord av en amerikan? det är visst en animé... bara att tjejerna i serien kommer från USA Hmm....Om du vet att den är gjord i Japan är det väl en Anime. Då hade jag visst fel, men om den var gjord någon annanstans än i Japan skulle det inte vara en Animé. Aja, srry mitt fel. ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Har ej sätt FMP så jag vet inte om den är bättre. Ser man hela FMA då vet man att det blir svårt att klå den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.