Kasumi La'Selet Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Escaflowne är också bra!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Last Exile o.O; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Slayers e bra...Naruto e oxå bra((Sasuke e så snygg))...Yu-Gi-Oh e oxå bra...Mästerdetektiven Conan e asbra...D e jättemånga som e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag diggar faktiskt Sailor moon, en helt okej manga enligt mig synd bara att dom visade så några avsnitt på 4 (88 av 200 och man kan inte få tag på fler än de 88 som visats i Sverige :( ) en bra manga/anime sida WWW.loveofanime.com Är inte sailer moon anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Soukyuu no Fafne,Bleach, FLCL, är mina favoriter just nu. Redigerat 6 November 2004 av Kekko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 0012:sorry! skrev fel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Herr.Kaio: jag kan inte se det längre, för det går ju på femman :( fast jag har ändå sett hela första och andra säsongen. Vill helst se de tre filmerna men, men har inte rätt region på min dvd! :( Krystal: Men du kan ju ladda ner dom på dc++. Själv har jag ju femman så jag spelar in några avsnitten på dvd-hårddisken. Pulpen: Historien är rätt så okej och jag gillar hur dom e målade, annars tycker jag att serien är rätt så dötrist, mycket i det är jävligt dåligt! Rätt. <_< Dom flesta avsnitten handlar bara om kärlek. Så ska dom försöka göra animen rolig fast den blir mest bara töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Herr kaio: dc++??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag gillar rätt många =) Naruto,Full Metal Alchemist,Prince Of Tennis (!),Bomberman Jetters och några till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Krystal: Ett fildelningsprogram. Ungefär som att ladda ner fast lite annurlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Krystal: Ett fildelningsprogram. Ungefär som att ladda ner fast lite annurlunda. §1.3??? snälla lär er reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja gör det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.