Lon Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur gör man avatarer ? vad för program måste man ha ? ee höm lite offt-opic grabbar :roll: gör en annan topic hehöm,on-topic:såg för nåra dar sen där dom svor "lite grann" :roll: håkans pappa svor åtminstånde hela programmet! sen när han skullle till banken:nu j*vlar ska jag ta itur med den där j*vla helvettes skitpiss-banken!! så ni vet,han svor som f*n :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jo, jag skratta åt det för att de var så himla URUSELT. Det kan jag hålla med dig om, helt sjukt! japp en riktigt DÅLIG kalender! den bästa va "mysteriet på greveholm"! :D jag håller med er! en usel kalender! mysteriet på greveholm var ju bra! men inte den här!gör gärna såhär med honom! :new_microwave: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 i sunes jul svär dom också.att den här julkalendern är ganska kul för vuxna,ungdomar och tonåringar.fast det skulle va kul med två kalendrar.en för småbarn och en för ungdomar och högre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Det finns en på Radio, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 ja jag vet men jag mar två tv kalendrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hur gör man avatarer ? vad för program måste man ha ?Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 men ni håller inte er till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Kalendern är väl så där! Men vad är det för fel på den?! Och den går ju på 3 kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Kalendern är väl så där! Men vad är det för fel på den?! Och den går ju på 3 kanaler problemet e: fula ord (uppmuntrar till diskriminering). mer problem kommer ja itte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Kalendern är väl så där! Men vad är det för fel på den?! Och den går ju på 3 kanaler4, SVT1, SVT24, SVT BK och SVT Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 jag såg bara detta och lite till: http://www.aftonbladet.se/vinj/jyckar/cyberjycke02.gif haha!,rolig bild!..jag ser också samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
counter-strike Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 ser rätt skönt ut. jag skulle vilja vara håkan när han tryckte på tuttarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.