Kassler Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 lite för blodigt oxå :D Dagens ungar är inte så kräsna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 nixx min kompis lillebror kör de o han e bara ynka 6 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Midtown Maddness 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Gamecube spelas av mycket äldre också, faktiskt.. Det hållerjag fullt med om, men det finns mycket mer roliga barnspel på Nintendå än XBox ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 GTA PACK det är nåt för en tioåring eller varför inte doom3 när det kommer hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Där va du allt bra rolig hörru :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 vådå det är väl bra spel för en 10 åring k inte doom3 men gtapack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 GTA är det ju för f*n 18 års åldersgränns på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 ja men det är roligt som till ex halo och jaglira juresident evil när jag var 10 så han blir nog glad över det ps en av mina släktingar i england har gta vice city och han är bara 8 år så det du :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 min kompis brorsa brukar kolla på när vi spelade det förut han e f*n 3 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jo, ellerhur..GTA Pack. Jovisst <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 GTA är f*n inget barn spel och jag tycker inte att barn under 10 ska lära sig sånt som dom gör i GTA(ni vet vad jag menar med gör plus att jag orkar inte censurera allt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg