Steezy Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Ett skjutar spel som pasar för en 10 åring är faktiskt HALO..eller nåt bond spel ;) Redigerat 29 September 2004 av Steezy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 kanske han ska köpa en gameboy advance istället mycket mer barnvänligt men jag spelade resident evil när jag var 8 så nu kan man väl sluta hålla på och säga att jag gjorde det när jag var liten och ja ditten datten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Min brorsa körde Halo när han va 3 år, döda mig faktist 1 gång <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 gamboy e så dåligtt! Fast d kanske passar honom me pokemon kanske... Han kanske ska köpa halo trots allt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Oj glömmt att skriva men han påminde mej och JA han får spela skutspel och HALO vet han redan så tippsa inte om det Och INTE postal för de är ett skit spel de är så äckligt och han gillar skut spel men tipsa inte om sånna där som är snuskiga eller som postal! Tipsa mer Redigerat 29 September 2004 av diablofire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 ja satsar för cs!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag satsar för : - Halo - Bond (något vet inte vilket men men) - Prinse off Persia (eller hur det nu stavas) - The Sims (om han gillar serien) - Simpsons, Hit and run. - Nfsu - MM3 Eller kanske något sport-Spel som inte är för avancerat.. Jag vet inte så jätte mkt barnspel, men några va det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Äre sant att det bara är 7 års gräns på Prince Of Persia?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jepp nästan inge blod alls om det nu är blod villsäga. Men jag är nästan säker på att det kommer vara 15 års gräns på 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) JAG ÄR TIO OCH JAG SPELAR ALLA SORTERS SKUT SPEL (har spelat gta s#kt tråkigt) :visslar: Redigerat 1 Oktober 2004 av TRETRION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jepp nästan inge blod alls om det nu är blod villsäga. Men jag är nästan säker på att det kommer vara 15 års gräns på 2:an Joo det lär ju vara det, annars är det nog något konstigt i det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det kommer vara 11+..tyckte jag någon sa :huh: men iaf, back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg