Pippo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Är det inte buggigt då ? Rainbow six 3/rainbw six 3: black arrow är bara buggit om man kör live. :D vissa gånger bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag verkligen hatar buggar. Det sämsta som finns. Fast egenteligen bygger dom flesta fusk på buggar... Back top topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Rainbow six 3, är förmodligen alldeles för svårt, tillockmed jag tycker det är skit svårt (inte för att skryta men jag har hafft det så länge så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Svårt vet jag inte, men komplicerat ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jaja, det var det jag menade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag verkligen hatar buggar. Det sämsta som finns. Fast egenteligen bygger dom flesta fusk på buggar... Back top topic~ Inte alla fusk, det finns ju spel som har typ "Aktivera Fusk" menyer och sånt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ööhhmmm asså han borde f*n köpa burnout 3 det är det bästa bilspelet som finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jepp det borde han och det är inte så svårt häller. Alla måste ju ha världens roligaste bilspel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Är det verkligen så bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Halo lätt eller så tycker jag nåt nytt spel som ingen spelat ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Är det verkligen så bra ? Jaaa körglädjen är fantastisk, grafiken underbar och vädigt bra kontroll och det är de tre sakerna som är viktigast i ett bilspel enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg