Mandarin Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 :blink: På dom flesta ämnena finns det nån som man direkt märker att dom inte kan ett skit om datorer !! Tex. Ta den billigaste och den har större hårdisk och större proccesor!! Men den hade ingen "större" proccesor och den hade ett PCI grafikkort och ingen skärm hade den !! Så nu undrar jag finns det en enda jävel här som kan NÅGOT om datorer ?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag kan nästan allt om datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag kan nästan allt om datorer hur gammal,är du?? jag kan inget om datorer men ja skulle ju kunna lära mig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 :blink: På dom flesta ämnena finns det nån som man direkt märker att dom inte kan ett skit om datorer !! Tex. Ta den billigaste och den har större hårdisk och större proccesor!! Men den hade ingen "större" proccesor och den hade ett PCI grafikkort och ingen skärm hade den !! Så nu undrar jag finns det en enda jävel här som kan NÅGOT om datorer ?? :blink: Det finns många här som kan mycket om datorer...Och det är bra att de finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag kan ganska mycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Mer än de flästa, fråga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 data typen är sådär 10(läs pressen). Jag kan en del om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag kan en hel del om datorer det var bara att jag inte orkade läsa all text så jag bara läste det som så viktigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 hmm, ja jag funderar på att gå el-data på gymnasiet för att lära mig lite men ja vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) hmm, ja jag funderar på att gå el-data på gymnasiet för att lära mig lite men ja vet inte...hmm,låter intressant,men jag kan redan mycket om datorer.. Redigerat 27 September 2004 av ZteelMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Men då har du ju fördell mot de andra i klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 erh..jag är uppfödd med datorer..min farsa e IT-tekniker så jag har lärt mej massor av honom..har byggt min egen dator :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.