Maroon 5 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ja kanske det! då är det nog inte särskilt populärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tror inte det tyvär men man kan ju alltid hoppas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 man vet aldrig! Nej. Men det kommer inte i första taget i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag hoppas det kommer till gc för det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Konsol kan vara vilken spelmaskin som helst, t.ex. ps2 gc eller xbox. konsol är en slag hylla (såg det i "äntligen hemma") Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Hylla ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 japp en hylla lr rättare sagt en sektion med hyllor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Ja, nu vet vi det... back on topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 sims var tråkigt men till gc kanske det blir kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag gillar inte the sims särskillt mycket och det är mest ett tjej spel tycker jag och jag troro inte att det är så många tjejer som har gc och det finns nog inte soå många sims fans som har gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag tycker inte det är ett tjej spel.. -.- Jag vet många killar som diggar det hårt, och även jag gillar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg