Magdis Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jag har inte riktigt förstått mig på det spelet än. Jag tycker att det är svårt och klumpigt att styra Mario och jag fattar inte riktigt vad man ska göra på de diverse banorna. Jag har haft det i flera år men bara spelat några gånger för att jag lessnar direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 lol du ska hoppa in i tavlorna och ta stjärnor så att du öppnar mer baner och sen får du nog lära dig hålla controlen rätt och ja för ca 5-6 år bakåt så var det roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Jo jag har fattat att man ska hoppa in i tavlorna tack! Jag tycker iallafall att Mario är svårstyrd, han halkar liksom omkring. Efter att ha spelat Zelda-spelen så tycker man kanske att alla andra spelfigurer är klumpiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 super mario är ju as skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Tyckte du att det var roligt från början när du började spela? Eller börjar man tycka om det när man kommit lite i det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Den va kul förut när jag var yngre men nu tycker jag den e tråkig :P Jag va kanske 6-7 när den va kul nu e jag 12 .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 SM64 var väl ett av de första N64-spelen, så grafiken och färgerna är ju inte så där jätteroliga. Det är också jobbigt att man inte kan trycka på en knapp så att kameran kommer precis bakom Mario, utan man måsta använda c-knapparna och då blir det aldrig precis bakom, utan spelet vill ha kamervinkeln från sidan. Exakt vad är det du inte förstår på banorna? Man ska ju utföra olika uppdrag för varje stjärna som man tar. Vilka banor har du kört? Det finns 13 olika, tror jag. Vissa är väl roligare än andra, antar jag. Har du tagit några stjärnor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 k lirat zelda och mario du tycker helt och hållet det ät tråkigt för att du har kört ett av de bästa spelen på nintendo64 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Tycker att han inte är så klunpig, du vänjer dig! Men jag bara diggade Mario 64 som fa&! Då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Det är asroligt när man förstår meningen, och ja du vänjer dig. Först diggade jag SM64 sen när jag började med zelda tyckte jag det var svårstyrt sen när hade vant mig och spelade SM64 så tyckte jag mario var klumpig. Men nu är jag van vid båda. :) Redigerat 29 September 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Ja man kanske vänjer sig då. Jag får ge spelet en chans till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag tycker det är kul :D jag har fått alla 120 stjärnor med :medieval: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg