Hoppa till innehåll

Supermario 64


Magdis
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har inte riktigt förstått mig på det spelet än. Jag tycker att det är svårt och klumpigt att styra Mario och jag fattar inte riktigt vad man ska göra på de diverse banorna. Jag har haft det i flera år men bara spelat några gånger för att jag lessnar direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

SM64 var väl ett av de första N64-spelen, så grafiken och färgerna är ju inte så där jätteroliga. Det är också jobbigt att man inte kan trycka på en knapp så att kameran kommer precis bakom Mario, utan man måsta använda c-knapparna och då blir det aldrig precis bakom, utan spelet vill ha kamervinkeln från sidan. Exakt vad är det du inte förstår på banorna? Man ska ju utföra olika uppdrag för varje stjärna som man tar. Vilka banor har du kört? Det finns 13 olika, tror jag. Vissa är väl roligare än andra, antar jag. Har du tagit några stjärnor?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är asroligt när man förstår meningen, och ja du vänjer dig. Först diggade jag SM64 sen när jag började med zelda tyckte jag det var svårstyrt sen när hade vant mig och spelade SM64 så tyckte jag mario var klumpig. Men nu är jag van vid båda. :)

Redigerat av Master_Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...