Naruto Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ja ge Super Mario 64 en chans till, fast det börjar (eller har redan) glidit av poppis arenan... ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag har inte riktigt förstått mig på det spelet än. Jag tycker att det är svårt och klumpigt att styra Mario och jag fattar inte riktigt vad man ska göra på de diverse banorna. Jag har haft det i flera år men bara spelat några gånger för att jag lessnar direkt. super mario är inte alls klumpig! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jo jag tycker spelfiguren är svårstyrd och halkar omkring mycket och det är svårt att se spelet ur den vinkeln man vill. Mycket lättare med Zelda.spelen när man bara trycker Z så ser man ur Link´s perspektiv. Men jag har gett spelet en chans till nu och börjat om från början. Första banan var ganska rolig men jag känner att jag tröttnar fort på detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jo han är klumpig ibland!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Nu har jag nästan spelat igenom hela spelet och min utvärdering är: Jag står fast vid att jag tycker att spelfiguren är klumpig och svårstyrd. Det är jättesvårt att styra vilket perspektiv man ska se banan ur och det gör att man ibland tycker att det ser ut som att det är kortare eller längre avstånd mellan två platåer t.ex än vad det egentligen är. Det blir ganska slumpmässigt hur långt man kommer med ett hopp trots att man gör på exakt samma sätt två gånger. Ena gången hamnar man tre meter utanför målet och andra gången tre meter framför målet med ett likadant hopp. Jag tycker att spelet är roligare nu än jag tyckte i början men klumpigheten och halkigheten hos spelfiguren drar ner betyget från en 5:a till en 2:a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har inte riktigt förstått vad du menar med halkigheten. Mario halkar ju bara när han går på is, inte annars. Menar du att när han ska hoppa, så kan han fortsätta springa efter att han har landat? Det har nämligen jag problem med ibland, men knepet är att släppa styrspaken precis när han landat, annars springer han iväg och kan trilla ner för kanten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ja jag menar just så att han fortsätter att glida när man har gjort ett hopp. Problemet är att ibland tar man i för lite vid ett hopp för att undvika att glida vidare ner från platån och då blir det för kort istället. Det blir så slumpmässigt att man aldrig vet riktigt hur långt man ska hoppa. Perspektivet ställer också till det rejält där, ibland ser man inte ens att det är ett avstånd mellan två platåer för att perspektivet är fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag tycker att spelet är rätt så bra och den som är klumpig måste vara du, för jag har aldrig haft dina problem :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMO Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Det e skoj och faktist bra grafik för att vara n64 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Mario är Inte klumpig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 det är väl kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 det är bra :D Jag har alla stjärnor!!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg