Zvamp_master Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 De roliga spelen är 1. Ssbm 2. SC II 3. Mario kart dubble dash!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Det låter ju riktigt lovande, jag är ganska inne på att köpa det nu. Att det finns andra äventyrsspel än Zelda är bra. Det är såna där spel som man kan hålla på med länge som jag gillar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 En Gamecube är faktiskt billig också. Om du vill ha äventyr och sånt så ska du köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Det låter ju riktigt lovande, jag är ganska inne på att köpa det nu. Att det finns andra äventyrsspel än Zelda är bra. Det är såna där spel som man kan hålla på med länge som jag gillar mest. Gillar du långlivade spel ska du köpa Animal Crossing, man får ett minneskort till det också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (Snake @ 29/09-2004 13:11:23) Det låter ju riktigt lovande, jag är ganska inne på att köpa det nu. Att det finns andra äventyrsspel än Zelda är bra. Det är såna där spel som man kan hålla på med länge som jag gillar mest. Gillar du långlivade spel ska du köpa Animal Crossing, man får ett minneskort till det också :) nja,de finns bättre spel än AC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Ja, det finns det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Ja, det finns det! Då kanske ni två kan tala om vilka spel som ÄR bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Exakt! Dess utom sa jag aldrig att AC var världens bästa spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Och vi sa aldrig att vi skulle säga vilka spel som var bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Vilken intresant strid som har börjat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Vilken helt onödig strid som börjat... back on topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 köp!1 massa spel finns mario tennis metriod prime 1-2 zelda mario kart dd pokemon! och mer!!!!!!!!!!!! vill du ha fakt om spelen fråga mig köp game cube köpta d på elgiganten för 799 och fick zelda collectors edit grattis. som innehåller zelda zelda 2 ocarina of tim och majoras mask!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg