Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Har väl typ €1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 2. Jag skulle ha donerat till massa smarta organisationer eller webbsajter och sen skulle jag nog köpt en till hårddisk på till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Donera, pspspspsps, aldrig i livet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 1. 20 000 2. Köpt ett Nintendo DS resten skulle mina föräldrar fått dela på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag skulle köpa en egen ö för miljonen och jag har typ runt 50000 kr för jag får barnbedrag men jag sparar pengarna tills jag blir 18 så jag kan skaffa ett körkort och en bil. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jag har typ 2000 kr, men om jag skulle ha en miljon skulle jag sätta in den på banken tills jag kom på nåt vettigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 • Drygt 1500, fast man har ju massor med pengar som morsan sätter i varje månad. Som jag får ta ut när jag blir 18-20, det är typ 60 000. • Ingeting för tillfället. Jo, köpt nåt spel och en ny dator. Sen skulle jag satt i pengarna på banken och haft till när jag flyttar hemifrån och senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 vad lite alla har, jag har runt 9000, och då får jag ingen vecko peng eller barnibidrag (helt ihop jobbade pengar).men innan dess har jag köpt en cyckel, tv och mobil ;) Om jag vann en mille så skulle jag köpt ett sprilannds nyttt Feinwerkbau p700 (Luftgevär). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 1.3500 kr 2. jag skule vara glad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag har bara några små kronor efter The Sims 2 ;) Jag vet inte, spara kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) hade jag 1 miljon skulle jag skänka lite till mitt hemland irak sen skulle jag flytta till Italien eller Japan.Japan manga world.eller sätta dem i banken och få hög ränta och ha en lyxig bil och eget hem. Redigerat 8 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 att sätta på banken skulle vara smart... lr så kan man köpa triss lotter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.