BIZZI Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 typ 3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Skulle jag vinna en miljon skulle jag sätta in dem på banken och sedan leva livet på räntan. Typ köpa massor med GODIS... dreggel...dreggel... Ha, har just fått ett stipendium på 2000 kr. Sen har jag drygt 300 - 400 spänn i fickan. I kväll ska jag sitta barnvakt åt grannarna i sex timmar och få ihop 300 - 350 kr till... jag känner mig så rik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ärligt om ni tror att en miljon är hur mycke som helst så har ni fel! En lyxig bil kan kosta run 1,5 mille men dom är inte lyxigast.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Ärligt om ni tror att en miljon är hur mycke som helst så har ni fel! En lyxig bil kan kosta run 1,5 mille men dom är inte lyxigast.... <_< man måste väl inte köpa jätte lyxig det finns bilar för 200.000 och nåra hus brukar kosta runt 900.000-100.0000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 :huh: lägenhet kanske.... Vårt kostade 4 :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 :huh: lägenhet kanske.... Vårt kostade 4 :blink: Lägen het är ju hyres hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 har typ 4600 på kontot, om jag fick tag i en miljon skulle jag bland annat donera en hel del, fixa till lite detaljer här hemma, skaffa en ny dator... :rolleyes: använder knappt pengarna alls, tawr ut en hundring då och då för att ha till gymnasiet... godisberoende. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller så kan man ju köpa sig 2 miljoner tuggummin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller så kan man ju köpa sig 2 miljoner tuggummin. låter vetigt eller 200000 drickor:P (5 kr st) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 1. Har precis köpt en ny cykel för 7000.. 2. Köpa en DH-cykel, Köpa x-box spel, Spara tills jag blir vuxen o skaffa familj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 För en miljon skulle jag köpa en gammal Seabee och renovera den tills jag blir vuxen och sen ta flygcertifikat för pengarna som blir över... Sen skulle jag köpa olja för en del av pengarna..(seabees kräver mycket olja... ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag ska köpa THUG 2 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.