The-one-&-only Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 north kingdom... själv heter jag Belsembar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 tower war huh jaha den banan vet inte defender e roligast tycker jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 heter Warcraft 3 MoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 vi börjar komma ifrån ämnet... kör mest hos en kompis favvo ras är nog humans eller nightelf heter master_shaman på battle.net fast jag är inte inne så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 umm wintermaul är ingen td utan en maul* mitt favvo custom game är nog nån rpg map eller nåt som doom final eller run kitty run 2 ialla fall är är min umm lista 1 nightelf 2human 3orc 4 undead och jag heter sharkworld i det vad heter ni på battlenet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Min lista är: 1.Unded 2.Orc 3Human 4.Night elf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag gillar DotA bäst av custom spelen. Heter CErX där också. Min lista: 1. Human 2. Undead 3. Night Elf 4. Orc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Gillar dota med.... heter Cyber_Ant på b-net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jag heter Blademaster_ex på b-net och min lista är 1.orc 2.undead 3.human 4.night elves jag gillar alla td och angel arena är okså kul! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.