Nafrali Skrivet 29 September 2004 Rapport Skrivet 29 September 2004 Har fasnat på fable nu...Eller fastnat och fastnat. Ska skaffa en fru, och hon som jag "försöker" få vill att man ska göra några saker som bl.a köpa någon oresent till hon, nu ska man hitta hennes halsband, och vart finns det?
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 och hur f*n har du fått fable då laddat ner eller tänkte la det jaja men är det kul
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) Har fasnat på fable nu...Eller fastnat och fastnat. Ska skaffa en fru, och hon som jag "försöker" få vill att man ska göra några saker som bl.a köpa någon oresent till hon, nu ska man hitta hennes halsband, och vart finns det?lylo dig <_< jag har önskat mig det länge man får det aldrig B) Redigerat 1 Oktober 2004 av Mini bowser
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 och hur f*n har du fått fable då laddat ner eller tänkte la det jaja men är det kul Nix...Bränt det av en kompis SOM har laddat ner det. Har då chippat min x-box så jag kan spela brända spel. MEn backt to topik nu! Någon som vet?
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 fråga inte mig det är väl typ inte så måga som har det
Nafrali Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 nix. Men några måste ju ha det....
ZANN0 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 det finns några på reklam och du kan ju gå in på www.gamefaqs.com annars också
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 Okej...Har hittat det nu. Det låg mellan två båtar i oakvale.
wuurds Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 oh coolt.. men hur e grafiken o spelkänslan osv ? ..
Haggen Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Det är skit kul grafiken är jätte bra och strids systemet oxå allt är häftigt men jag har inte kommit så långt än så jag kan inte säga att det är kort med tanke på att jag inte har klarat det ;)
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Skrivet 10 Oktober 2004 Jag tycker grafik ser usel ut, iaf på reklamen :)
Rekommendera inlägg