Light Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Joo det har du rätt i.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Asså det grymaste är ju att man i princis kan göra sin egen fighting stil ;) . Hoppas bara att kontrollern är lätta så det inte blir för svårt att göra allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag gillade Prince Of Persia: Sands Of Time. Därför har jag stora förväntningar på PoP:WW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Själv har jag bara kört 1:an 1 gång, jag tyckte det var Sk*t kul, Joo jag har också rätt så stora förväntningar på det, när kommer det ut föresten ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har läst att det kommer den 19 november men det kanske flyttas vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 22 November läste jag, men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jaha okej så kan det oxå vara jaja alla säger olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ja. Men inte innan November iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nej det verkar så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 22 november har jag läst .. Aja iaf det kommer nog bli bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jepp ska nog nog önska mig det till julklapp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Joo samma här om det kommer i närheten av jul förstås :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg