Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 han måste bjuda in Link zelda Samus Sonic jag tror dem blir ledsna bjud in pikachu nångång också.eller son goku. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Sluta upp med fjöntiga partyn istället. Och gör en klassiker Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 På mario party 6 tror jag det var att man använder en mikrofon på nåt sätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Sluta upp med fjöntiga partyn istället. Och gör en klassiker Mario. man får ju knappast nån läsk eller nåt i partyn man måste sammla ihop en massa sjärnor . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jag gillar lite MP spelen men jag tycker ej dem är så roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vad gör man på spelen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 kör massa mini spel som typ surfa och massa mini spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 hur kan de bjuda in son goku han är jue inte ens nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Vadå bjuda in son goku? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jag fattar nada :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 ska de bjuda in son goku då blir det dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Då blir det helt värdelöst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg