Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag blev i dag strypt av min fysik lärare bara för lite dålig uppförande, han tog mej som med sin hand runt min halsen och började klämma jätte hårt, får en lärare verkligen göra så? Om det är ja, vid vilken tillfälle får en lärare göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 han/hon ströp dig inte :lol: i såfall skulle du vara död men dom borde inte få göra så tror jag :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 han/hon ströp dig inte :lol: i såfall skulle du vara död men dom borde inte få göra så tror jag :rolleyes: ja, inte strypa, han tog mej runt halsen och klämde mej så hört så attjag tappade luften i några sekunder :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Misshandel av elever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Misshandel av elever? nja inte precis, han tog mej runt halsen då jag satt och små viskade tillmin kompis <_< han kunde ha strypt ihjäl mej :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag tror inte dig ssj_goku isåfall skulle läraren fåt sparken därför i sverige får man inte göra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag tror inte dig ssj_goku isåfall skulle läraren fåt sparken därför i sverige får man inte göra då. jag bor i finland din lilla svedo-pelle!och han gjorde det under fysik timmen och eleverna tyckte att det inte var nått konstig :blink: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Anmäl han. En lärare får inte göra illa elever om dom inte måste dvs. för att stoppa bråk m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 I Sverige är det väl inte tillåtet? Hur det är i Finland kan du kolla på Finska Skolverkets hemsida. Bryter han mot reglerna ska han stängas av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 I Sverige är det väl inte tillåtet? Hur det är i Finland kan du kolla på Finska Skolverkets hemsida. Bryter han mot reglerna ska han stängas av. ok, men jag funderar lite på om det är tillåtet att han tar en elev runt halsenom man har gjort nått riktig riktig dumt, får man göra så i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 En lärare får ju bli arg och säga i från om man är aldeles för stökig men dom får ju inte hota eller skada en elev. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.