pollenallergi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Det är klart han får ! Han får sparka dig i magen oxå! Nej det klart han inte får.. ;P, anmäl honom eller ngt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Läraren kan kalla det för aga och sedan bli frikänd... Trodde inte att man fick aga skolelever. Däremot får man INTE ge kollektivbestraffning. EX. EN elev kommer sent och HELA klassen får kvarsittning. Detta är TOTALT förbjudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Stryp tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Okej. Jag ska åka till finland på höstlovet. Vill nån hjälpa mig att spöa upp läraren? P.S. Jag tar Järnbalken D.S.^_______________^ (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 jag har en lärare som brukar låtsasstrypa elever. och det cyker väl jag är helt ok eftersom de blir lungnare efteråt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 en sak om de skämtar men föesöker han verkligen då är det ju allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Okej. Jag ska åka till finland på höstlovet. Vill nån hjälpa mig att spöa upp läraren? P.S. Jag tar Järnbalken D.S.^_______________^ (skämt) Ja, jag kan kommaa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 bara för att en lärare svärde åt ås fick han nästan sluta... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 min kompis brosa e lärare.... en gång lyfte han en elev i knäna och bar in honom till rektorn, eleven hade inte villjat sluta slåss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 15:37:45) (Steezy @ 01/10-2004 16:34:31) (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 16:19:36) goku säg till rektorn.jag visste inte att du bodde i finland :huh: okej, men rektorn är på semester, skal jag säga åt min klass föreståndare, fö fysik läraren var bara timmes lärare Ja säg till hon! Läraren kan ju inte få fortsätta så där <_< Okej, skall göra det på måndag! okei men säg till dina föräldrar också... asså om du inte har gjort det ...men det tror jag du redan har gjort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 bara för att en lärare svärde åt ås fick han nästan sluta... SHIT!!! Våran lärare har kallat oss UNGJ*VLAR........ Bara för att ca 6-7 st hade burit sig VÄLDIGT illa åt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Mighty goku jag tror du driver i alla fall nån elev skulle polis anmält om läraren gör så är han Pschykist sjuk som behöver hjälp.eller så har du betet dig dåligt i lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.