Pippo Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Då har vi kommit fram till att det är den bästa konsollen, slut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 bästa konsollen plus att att man kan ladda ner fable för 3 månader sen kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Japp, tycker du borde köpa x-box. Bra bild, hårdisk, flera storlekar på kontroller, snabbt och bra spel. Som t.ex. Halo(tycker inte jag om längre), fable mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Fast ändå. En Xbox har blivit väldigt billig på sistonde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Köp det helt enkelt bra spel kraftig konsoll en riktig spelmaskin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Tycker inte bara det är en riktig spelamskin. Man kan ju göra annat på den. sOm kolla på dvd, lyssna på musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jo det är sant köp det helt enkelt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Japp. Faktist helt prisvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det bästa med Xboxen är hårddisken tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det bästa med Xboxen är hårddisken tycker jag. Ja och kontrollerna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 kontrollrna är bra men jag skulle inte påstå att det är det bästa med Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker Xbox borde satsa mer på bättre spel. Få en riktigt klassiker, jo, Halo, men mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg