Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Mobbade

Gäst Nike

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Mitt mindre jag blev jag otroligt mobbad.

Jag grät för det minsta lilla, jag var kraftig och jag var ohyggligt ofärskämd.

Men nu har jag ändrats. Jag tål mera än vad jag gjorde förut, jag har blivit någolunda smalare och jag är mer filosofisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.<

Om han som muckar är 3 år äldre än dig då ? Kan du mucka tillbaks då ? De som mobbas blir ju oftast mobbade av äldre ..

SJÄLV så är jag inte mobbad, mobbar inte heller för den delen ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Ja såg på dr. phil så var d en ny kille som gick på bussen men d var sju killar som började misshandla honom. Han var 12 o dom andra 15. :(

Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.<

d va en tjej som var på skolbussen o hon började bråka me en annan tjej o hon blev sparkad 7 gånger i skallen o spottad o trampade på hennes huvud. sen när hon gick därifrån så flinade hon...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aldrig blivit mobbad för mina kläder( finns ett undantag, men den killen är seriöst störd). Om nån mobbade mig för mina kläder skulle jag nog be dom ta sig en titt i spegeln och se hur dom själva ser ut.....eller så skulle min otroligt korta stubin brinna ut på 2 sekunder...... resten kan jag inte säga här då skullw jag få en hel hög me varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

d har jag gjort en gång... d va några i min klass som höll på reta mig. Då slog ja till honom i magen allt va ja hade. han gick ner på marken o började gråta. Fast ja hjälpte upp honom o sa förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...