Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Mitt mindre jag blev jag otroligt mobbad. Jag grät för det minsta lilla, jag var kraftig och jag var ohyggligt ofärskämd. Men nu har jag ändrats. Jag tål mera än vad jag gjorde förut, jag har blivit någolunda smalare och jag är mer filosofisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.< Om han som muckar är 3 år äldre än dig då ? Kan du mucka tillbaks då ? De som mobbas blir ju oftast mobbade av äldre .. SJÄLV så är jag inte mobbad, mobbar inte heller för den delen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ja man kan det... Idag blev jag påkörd av en 8:a som jag alltid muckar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ja såg på dr. phil så var d en ny kille som gick på bussen men d var sju killar som började misshandla honom. Han var 12 o dom andra 15. :( Slå tillbax, det gör jag om någon muckar med mej >.< d va en tjej som var på skolbussen o hon började bråka me en annan tjej o hon blev sparkad 7 gånger i skallen o spottad o trampade på hennes huvud. sen när hon gick därifrån så flinade hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men fy f*n vad dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 om ett gäng mobbar mig så spöar jag upp varenda en en efter en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ska nog byta klädstil oskita i vad dom andra tycker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Mobbning är något som ingen ska behöva genomlida! Sj så har ja aldrig blivit mobbad för min klädstill...Inte för nåt annat heller. Och ja skulle aldrig mobba någon för deras klädstil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 aldrig blivit mobbad för mina kläder( finns ett undantag, men den killen är seriöst störd). Om nån mobbade mig för mina kläder skulle jag nog be dom ta sig en titt i spegeln och se hur dom själva ser ut.....eller så skulle min otroligt korta stubin brinna ut på 2 sekunder...... resten kan jag inte säga här då skullw jag få en hel hög me varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Hugga Huuggga jag säger ju att mobbing är inte för att t.ex om nån säger vad fula kläder hahaha så kan man inte gå och säga jag är mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 om ett gäng mobbar mig så spöar jag upp varenda en en efter en. Samma här ja hatar om nån retar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 d har jag gjort en gång... d va några i min klass som höll på reta mig. Då slog ja till honom i magen allt va ja hade. han gick ner på marken o började gråta. Fast ja hjälpte upp honom o sa förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.