Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jaha men då ska man väll hålla käft om att man tror att han/hon tittar på bollibompa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Och du kan du inte lägga ner nu,svara på dit ämne i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ok men måste vi vara fiender :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 NEJ!!Vi kan vara vänner ursäkta om jag varit otrevlig :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 men allvarligt..poke mon e ju bara pappers bitar med stämpel på.. JAG tycker allafall att det är barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ja det är det väll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 jaja olika har en egen smak ok red vi blir vänner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tycker att dom som gillar pokemon får se på de och dom som gillar se på bolibompa får göra de alla har olika stil och det finns det inget att göra åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Det är absolut inte alls fel att gilla pokemon. Jag samlade själv på korten när jag var omkring 10-11 år men det var inte så speciellt kul. Tittar dock ibland på serierna som är mycket humoristiska och kul att se söta små djur hoppa fram på TV rutan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Pokemon?..Växte ifrån det för nåra år sen..Ja fattar inte hur småungarna orkar vakna upp 8 på morronen o titta på nåra gula o gröna låtsas djur. Och korten e ju bara slöseri på pengar, ni kommer ju ändå slänga dom senare. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ... 0012, e det här ett skämt??? hur gammal e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 ... 0012, e det här ett skämt??? hur gammal e du? 11 år.fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lägg er inte i vad alla gillar för nåt alla har en egen smak om ni hatar pokemon sluta och skriv i pokemon trådarna det är ni som beter er som små ungar.fattar ni det grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.