kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker att man ska kunna va andra gubbar för spelet är perfect ju tycker att de ska finnas ett spel som typ heter SSBM fighter:Blood typ så är de coola gubbar osv va tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag tycker att man ska kunna va andra gubbar för spelet är perfect ju tycker att de ska finnas ett spel som typ heter SSBM fighter:Blood typ så är de coola gubbar osv va tycker du? pricis som du! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nej. Verkligen inte. Blood är ingen bra undertitel på ett Nintendo spel. Coola gubbar? Alla gubbar måste delta i något Nintendo spel. Annars blir det aldrig Super Smash Brothers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) jag tycker det borde heta super smarsh brothers telee melee. Redigerat 2 Oktober 2004 av 0018 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) det ska heta super smarsh bros all star tycker jag :( :mellow: :) :rolleyes: Redigerat 2 Oktober 2004 av Chagi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 :lol: SSBM är bra som det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det spelar ingen roll! bara att det inte är blod med i spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Super Smash Brothers: Allstar var rätt coolt. Men, då kommer det ju ingen efter det. Sista spelet i serien Super Smash Brothers måste heta det, eller med undertiteln Final. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det är rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Ssbm:all star behöver inte vara sista delen!Se bara på super mario all stars.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Exact men det hade vart cool med ett spel det fanns fler gubbar det hade också vart coolt med blood så fall skulle det heta ssbb:super smash bros blood :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 nej inget blod -_- :mellow: :) ^_^ B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg