Tikal Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Blizzey (elle hur hon nu stavas) hon är az svår! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Blizzey (elle hur hon nu stavas) hon är az svår! :blink: Varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 hon har jö värsta defen! de tar 5 milj. år om man inte har en fight pkmn.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag fattar inte riktigt vad ni menar med "svår"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 svåra att slå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Min bästa pkmn är meganium lv. 94. solarbeam har slagit alla. :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Gillar inte attacken Solarbeam för den attacker andra gången för första gången samla den...Jobbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 men arcanine slår inte min nidoking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Gillar inte attacken Solarbeam för den attacker andra gången för första gången samla den...Jobbigt... om man lär den "sunny day" behöver den inte ladda!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Min kompis sa nåt men jag ska fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 men arcanine slår inte min nidoking en nidoking?Skulle den där kunna slå en Arcanine? Det skulle jag vilja se! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (holgert @ 10/10-2004 20:19:15) men arcanine slår inte min nidoking en nidoking? Skulle den där kunna slå en Arcanine? Det skulle jag vilja se! :lol: Ja den tar han hur lätt som helst med en attack fissure,horn drill,earthquake eller surf det är bara att välja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg