MINI_LINK Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 när man slås mot ganondorf på plattformen så när zelda har skjutit ljus pil på ganondorf så många gånger så att han slår till henne när hon bara ligger på marken efter så vad gör man då! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Du ska slåss mot Ganondorf svärd mot svärd. Tryck A när A:et blinkar till (eller vad man kan säga). Rätt som det är reser sig Zelda upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Japp! Parry attack funkar jättebra på Ganondorf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 efter parry attack ska du slå honom i ryggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Bara om man vet hur man gör så är han busenkel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Bara om man vet hur man gör så är han busenkel. det är ju bara gå fram och hugga när zelda har skjutit pil på links sköld och när den har åkt på ganon efter det så är det bara att gå fram och vänta tills det blinkande a_et kommer fram då trycker man,sen efter det så klarar man spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 den bossen är rätt lätt när man kört den 1 - 2 g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 kom inte på det förut så jag slogs i evigheter nu när jag vet så kan jag klara den på mindre än 5 min. först är det bara att slåss lite medans zelda skjuter sen när hon blir nerslagen ska man salåss mot ganondorf efter tre träffar så reser sig zelda och skjuter en pil mot links sköld när den har studsat trycker man bara på a så hoppar link upp och sätter svärdet i huvudet på ganondorf och voila så har man klarat ut spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_master! Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ja,så är de.när du har slagits ett tag så komer A att blinka o då trycker du.link hoppar då upp i luften och sätter svärdet i gandondorfs huve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 lite snott från svärdet i stenen alltså att ganon blir till sten fast det blir svärdet i huvet istället för svärdet i stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 När Zelda skjuter pilar på skölden ska man ha L knappen på Ganon. Jag träffade hela tiden när jag gjorde så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 ställ in den på hold sså är det lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg