Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ja har den där bruce dickinson frillan typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 du menar Totti eller David beckham håret som han hade förut så ska man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Jag har hår till axlarna... men det kanske inte är för udda... Hmm.. vilket är att föredra: En gul, äcklig finne eller en röd som sitter under huden och gör ont? Hmmm... skulle nog ta en röda. Den andra måste man ju klämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har också på pannan, luggen täcker :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag har Shadow The Hedgehog firsyr!! ibland iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Heh... tänker inte avslöja vad jag har för frisyr... men den är densamma som en ff charaktär... Vem? Det avslöjar jag inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Får man gissa? Cloud? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Så uppenbart var det tyvärr inte... Om jag ändå orkade spendera så mycket tid att fixå håret... min dröm är att ha sån frisyr men världen utanför tv:n och datorn har tyngre gravitation... Nix... en annan karaktärs frisyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Hehe... Nooj? :D Kanske Lenne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Långt hår i pannan + flottigt (fett) hår = dålig kombination. Lite andra tips... * Kläm inte finnarna. Används isf papper, och rengör händerna ordentligt före. Prova också att koka upp vatten, häll upp i bunke, ner med ansiktet och en handduk över i 10 minuter. Gör detta före du klämmer. Man kan också använda nån sorts...Plåstertejp? Nu har jag helt glömt vad det är. Men du tejpar fast nå remsor i ansiktet, när du drar bort dom drar den förhoppningsvis pormaskarna med sig. * Prova stioxyl 5%. Finns på apoteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Claudia: Squall da :lol: .. Dannie: Bra tips, ska testa de där med pormaskerna när jag får en tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jag har hört att man inte får finnar av chocklad men jag vet inte om det e sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.