Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 extremt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jag har också det. Jo det är roligt, många funktioner i det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Jo, det är ett bra spel :D Och just nu så försöker jag föda upp en Alien :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Det har inte jag lyckats med, hur ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Titta igenom ett teleskop på nattetid och ha fullt i logic, iaf mycket högt. Och logic får du ifrån att titta igenom det oxå. Och glöm inte att det mycket troligt måste vara en kille, har hört andra som testat med tjej och inte blivit gravid med Alien. Så ja, killen blir gravid med Alien, och det va det jag gjorde, ungen(alienen) blev precis en unge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Titta igenom ett teleskop på nattetid och ha fullt i logic, iaf mycket högt. Och logic får du ifrån att titta igenom det oxå. Och glöm inte att det mycket troligt måste vara en kille, har hört andra som testat med tjej och inte blivit gravid med Alien. Så ja, killen blir gravid med Alien, och det va det jag gjorde, ungen(alienen) blev precis en unge. Det ska jag testa, lustigt att mannen blir gravid :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ja, lite fundersam blev jag hur han skulle få ut ungen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hur han skulle få ut ungen? Inte så svårt. Du har väl sett "Junior"? :lol: Men det ser mer smärtsamt ut för simkvinnor att föda barn än för simmän att få alienungar :) // pepsinisse :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Exoclyps, Så nu är du här :I Jag varnar dig! Var inte här för länge. Och får jag lov att fråga vad exakt du menar med det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hur han skulle få ut ungen? Inte så svårt. Du har väl sett "Junior"? :lol: Men det ser mer smärtsamt ut för simkvinnor att föda barn än för simmän att få alienungar :) // pepsinisse :meddum: Jo, Junior har jag sett, och troligen är det något åt det hållet som skulle få ske ifall detta skulle skett på riktigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 har oxå det..väldigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg