Chihuahua Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 schysst att mjölka pengar? Självklart inte. Men pengar regerar världen nu. Självklart vill de tjäna så mycket som möjligt på det. Jodå, de hade säkert kunnat göra en patch på 4 CD-skivor och skicka ut som en expansion, med all modern teknik. Men det hade varit hemskt mycket svårare, man hade fått ändra releasedatum flera ggr och så får vi inte glömma den viktiga faktorn MONEY MONEY MONEY. Låta alla växa? Du ställer ju in antingen om du vill ha ålder på eller inte, så du kan fixa drömhuset och jobb åt ett par människor och sen börja fixa familj och låta dem åldras. Så gör jag. Och alla Sims-fantaster runt om i världen bryr sig inte särskilt mycket om att det kom som ett nytt spel. Och tänk på, att OM de hade gjort den som en expansion hade de fått ta till ytterligare teknik för att låta programmet först ta bort ALLT från första The Sims och lägga till allt nytt från The Sims 2. Det hade blivit mycket dyrare att tillverka och därför hade priset på expansionen stigit i graderna rejält. Antagligen hade det blivit lika dyrt att tillverka den nya expansionen att de hade fått sätta priset runt 400 spänn ändå. Och då hade de inte kunnat göra lika mycket reklam om det och förmodligen inte sålt lika många exemplar. Så vilket är bäst, ett nytt eller gammalt? Självklart ett nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kommer strax att skaffa det har spelat det hos min kompis också. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Det är bra att man gör ett nytt för då kan man både spela TS2 och TS1 om man vill för annars är det bara 1 spel. Och dessutom så är en expansion något som lägger till fler möjligheter till ett spel men inte ändrar grafiken och grundprestandan. Men nu har vi hört allt skit så kan vi inte börja diskutera spelet i sig mer istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsaxin Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 det är skit kul tyker j :D ag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Tycker också att det är roligt. Det han ju hända MASSA oförutsägbara saker! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 sims 2 är super kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag vill ha det jag tycker inte om dom första The Sims spelen men jag testa The Sims 2 det e svinkul synd att det inte fungerar på Linux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Ja, dom första sims spelen var inte så jätte-bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Ja, dom första sims spelen var inte så jätte-bra nä the sims spelen är roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag tycker TS2 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Kan någon posta några screenshots? Har bara sett en bild och den var inte så givande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Ta dig en titt här :) http://www.thesims2.se/products.view.asp?id=2&page=2 http://www.thesims2.se - the sims sida ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg