Zingan Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 tycker ni att den spelen är bra ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 den spele :meddum: n är ganska ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 det äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 det är såder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 HAr inte kört det...Kanske ska skaffa det. Men min kompis säger att det äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 HAr inte kört det...Kanske ska skaffa det. Men min kompis säger att det äger. Ja då har han rätt för Fire Emblem är en mycket bra spelserie ända ifrån första spelet till NES till dagens GBA och GC spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninetailes Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Dom är dom bästa spelen jag spelat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vad är fire-emblem för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Vad är fire-emblem för spel? fire emblem är ett turbaserat strategispel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninetailes Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vad är fire-emblem för spel? Det har väll lite rollspels gener också med tanke på level och att man kan uppgradera en klass...(rätta mig om jag har fel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Ok men vart kan man köpa spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Ok men vart kan man köpa spelet. på internet eller på nån spelbutik? www.webhallen.com har det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg