Leon Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Vi har kommit till nåt tempel som heter windtemple. Det är nån störande stenstaty blåser luft på en så att man flyger bakåt. Hur kommer man vidare där?? :blink: HJÄLP OSS!!!! :huh:
Decku Scrub Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Du ska använda iron boots för att komma till statyn och sen slår du sönder den med skull hammer.
Leon Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 SVARA SNÄLLA VI ÄR UTTRÅKADE!!! :meddum:
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) vadå vi? Jellyfish säger: Ingen onödig användningen utav bildfunktionen. Redigerat 4 Oktober 2004 av Jellyfish
Leon Skrivet 3 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 hur gör man :( :medieval: :meddum:
Urbans filt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Man måste först hitta en jätte tornado sedan med tornado sången hitta mother and children island.Där får man eld och is pilarna.Sedan leta efter en is ö där skut en eld pil på ön och ta dig in i grottan på ön.Där får man iron boots.
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 du ska till deku ön och sedan får du utforska 2 rutor åt varje håll sedan om du hittar en is ö så ska du sjuta eldpil på den! sikta på munen! om du inte har eld eller is pil så ska du teleportera dig till det närmaste stället som det kan gå att komma till forsarens forest! då får du eld och is pil på samma gång! sedan får du lyda mitt råd!
Urbans filt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 En perfektion..men det var ett tag sen jag spelade ww.
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Ja samma här! Jag klarade bara klarat det 5 gånger! fixade en 6 i dag!
Rekommendera inlägg