nebbig Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jaa, jag kunde bli riktigt rädd av det där spelet jag med... :unsure: Förresten, är inte det det enda julkalenderspel som fått uppföljare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Alltså, Greveholm tillhör klart en av de bästa, även om det är anpassat för ganska unga tittare. När vi ändå är inne på ämnet, så måste jag säga att julkalendrarna förändras. Någon som har sett den gamla "Albert och Herberts jul"? Gör det. Fruktansvärt rolig, tror den kommer från nån gång på 80-talet eller början på 90-talet. Min familj är lite knasig, vi har gått och köpt gamla julkalendrar på DVD - pappas idé. Men asså, vi har sett ungefär halva Albert och Herbert, och det har inte varit EN ENDA svordom!! Helt otroligt. Det är skämt med hela tiden, och man slipper alla larviga sekvenser. Det är anpassat till alla åldrar, vi sitter och skrattar hela familjen. Oerhört kul, som det när gubben ska tapetsera hallen och tapetserar in sig själv... väldigt lätta skämt, men fruktansvärt kul gjorda. Jämför det med idag... De senaste åren har julkalendern bara handlat om en massa småbarn som springer runt och kärar ner sig i varandra, och svordomar hela tiden. Ta bara Håkan Bråkan, där man till och med går in på de mindre trevliga orden. Julkalendrarna nu är inget att ha alls. Enda anledningen att man ser på dem är av ren tradition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 vadå fjortis, kaio ^_^ nja, det va bra när jag va 6 år.. Samma här...när jag var 6år då den kom gillade jag den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 hur kan man tycka en julkalender är läskig lr ett spel till en julkalender!hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 men toxic, alla tål inte "läskiga" grejer..(jag är en av dom som tål det.) Fuel, jag är född 1990, så det va när ja va 6 år som det gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 men toxic, alla tål inte "läskiga" grejer..(jag är en av dom som tål det.) Fuel, jag är född 1990, så det va när ja va 6 år som det gick.. jag var även 6 år typ när jag såg det men jag var inte rädd då heller! ;) kanske lite lite lite grann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 heh, jag va rädd DÅ, när skelettet kom fram för förska gången :P ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det var den KLART bästa julkalendern.... Men man var nog lite skraj när "greven" kom fram första gången... P.S. För dom som gillar det nu så går det på lördagar i programmet "Kent agent" på morron... Jag tror programmet heter så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 när jag var liten och kollade på den så blev jag så rädd satt jag började gråta och då var jag typ 3, 4 eller 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag tyckte iallafall om den när jag var liten.Första gången jag såg skelettet blev jag rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Nödvändigt att dra upp den gamla tråden. Kunde du int bara låta den ligga och ruttna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 håkan bråkan va lätt min favorit den ägde :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.