Spliffor Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Hur gör man för och öppna den dörren gjämte badrummet där det är taggar??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tror att du ska klara en boss som är på en kykogård eller nåt... Du ska använda Game boy horror (som en kamera eller vad man kan säga) tryck A i hundkojan så kommer du dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 EXAKT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 var är hundkojjan nästan alla dörrar är låsta på 1F 3 rum är öppna det där ball rum och nått annat men jag har släppt ut spökerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Då har du ganska långt kvar innan du kan öppna den dörren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nu har jag eld is och vatten amuletten och fångat 19 spöken och kommit upp till andra våningen allså 2 F men jag har öppnat alla utom 1 dörr där den närmast trappan till 2 F men nu går det lite segt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Kommer inte ihåg det. Sök igenom alla rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Har nästan klarat det 43 Boo 3 F Och jag har kommit til dören vid king boo inte där i brunnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg