Boffaroffe Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hahaha, taskigt läge. :D för alla andra funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja, min brorsa har skickat det till massor över msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nu funkar det..... Hur ändrar man bakrund på koversationerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det finns en grej som skakar msn rutan med... det finns det på yahoo också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nu funkar d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Är det bara jag som blir tvingad att installera version 6.2 när jag försöker logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Är det bara jag som blir tvingad att installera version 6.2 när jag försöker logga in? Jag med. Nu kan man ju inte komma in =| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag tog bort det och ladda ner 6.2an... Fixar det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Hmm..Ja, jag ska nog ha 6.2 tills 7.0 kommer ut "officiellt"..när flera har det. nu funkar ändå inte effekterna på dom flesta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Det har kommit ut en ny version av 6.2:an, där ett säkerhetshål fixas.. Microsoft vill ta bort all användning av 7.o för att den inte är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Sidan som ni gav funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Asså 7.0an suger ju. Jah har instalerat den på datorn för 3 el. 4 dagar sen. Å den funkade utmärkt,men när jah ska logga in nu så kommer det upp en sak som det står (A newer version is avaibable.You must insall the newer version in order to continue.Would you like to do this now?) å när man tryvker på yes så försöker den instalera 6.2an igen. Ä de nån som vet farför den gör så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.